Sunday 1 January 2012

BukA PeenTu ~

ASSALAMUALAIKUM n SALAM SIHAT guys !!
Rasanya belum terlambat lagi aku nak wish .

HEPI TAHUN BARU!!!
Mana aku kutip pic ni, hee~
Malam tu aku pergi sambutan kat tempat aku aka kat Kulim ni ha, kampung terchenta aku . hehe .
Aim pertama aku pergi sambutan tu sebenarnya nak jumpa member lama aku . bila call je dia, dapat voicemail . memang best la, aku memang suke dengar suara pompuan tu ulang banyak kali . hehe =p

Tak pe lah , aku pun tunggu dengan sepupu aku . actually, aku pegi dengan pak n mak sedara aku . pergi je la . aku pun tak tau ape perasaan aku masa pergi sana . yang aku alert ialah, segelintir remaja sekarang . aku risaukan zaman akan datang nanti . apa yang aku nampak depan mata aku masa itu , apakah akan terjadi masa depan nanti . erm .. ianya bergantung pada sekarang ..

masuk je kul 12 . bum . bum . berdetum !! macam biasa la bunga api , lepas tu selawat . 4 me dats great . Alhamdulillah . habis je acara . balik la . sampai je terus aku on9 . haha . tak da kerja lain =.='

Aku tengok , ramai wish . ada update status . hantar mesej . dalam blog . cuma vlog je aku tak jumpa .
Apa yang diaorang update , banyak pada azam diaorg tahun ni . bagi aku tak kisah pun azam korang apa , yang penting LOGIK dan BOLEH BUAT .

Ada satu member FB aku , status dia "dont just SAY it, MENTION it but PROVE it" . bagi aku status yang selamat dan meyakinkan . hee~ n im kinda luv it ...

AZAM aku? Tak banyak dan tak sikit . tapi insyaAllah aku yakin aku boleh .

ni list AZAM aku .

  • Habiskan prektikel aku . (lama lagi)
  • Habiskan pengajian aku tahun ini . (lagi 2 sem je)
  • Dapatkan kamera DSLR Canon 600D , hee~ . (mengidam ni)
  • Mantapkan skill editing gambar aku . (yah!! passion aku )
  • Cari calon isteri , muahahaha.. (ops !)
  • Jadi makhluk sosial lebih matang . (selama ni budak2 ke?)
  • Nak dapat berat badan ideal . (yang ni mesti!)
haha . terasa banyak la plak . tak pe, aku tahu aku buleh buat . asalkan ada yang MENGINGAT . sebab kita ni manusia . tak kan larinya dari lupa kan .
tak pun nanti aku list kan semua ni as my target list kat column sebelah . boleh la tgk tiap2 hari .

habis kata . tak kesah macam mana pun azam kita , matlamat kita , impian kita . ia bukanlah sesuatu yang perlu diketawakan . beri support , beri sokongan . even kecil , kalau ia mendatangkan happiness kat dia , why not, kan?

okee ~ selamatlah korang dengan tahun baru dan azam baru tahun ni ..

p/s : baibai 2011 (>.<)

No comments:

Post a Comment