Wednesday 30 November 2011

The BeginninG

Dah macam tajuk cerita filem je tajuk entry aku kali ni, tak pun macam tagline untuk movie... haha *SENGAL

DISEMBER. DECEMBER. or DICEMBER (ayat member aku)
aku taip dalam google and click search  . *dengan harapan ada something interesting* = =

yang keluar semuanya pasal winter . meri kerismas . santa kalaus . hadiah . pokok segitiga .
*dissapointed *


Ada suria di tengah salji yang terkumpul . Indah ~

Apakah benar begini warna salji? hurm ..

tak pe la bukan ada apa-apa pun . yang pasti bulan DICEMBER ni aku akan pergi practical in-plant . agak-agak apa la yang akan terjadi ye masa practical nanti .
tak pernah pun dalam hidup aku pergi in-plant ni .
well , wish me da best guys ..

ni nak share skit nukilan suke-suke . hee~

Salju Pertama

Dulu terik di tempat ku,
bahang terasa di seluruh tubuhku,
bermandi peluh hingga lesu
Saat itu,
Hadir nya kamu,
membasahi seluruh tubuh-tubuh layu,
hingga lencun pada hatiku,
tinggallah si air pada tika itu

Masa itu,
Sebuah kejutan menerjah akalku,
salju pertama gugur di pandanganku,
terasa dingin yang bukan selalu,
bagai mendapat nafas baru,
salju pertama saksi ku,
untuk ku tahu apa ku mahu,
sebelum berakhirnya musim itu.

No comments:

Post a Comment